> Mulinowanie i inne wariactwa: Cykliczne Kartkowanie z Jasiową Mamą i Magos - Styczeń 2018

sobota, 27 stycznia 2018

Cykliczne Kartkowanie z Jasiową Mamą i Magos - Styczeń 2018

Witajcie kochani!
Dzisiaj przyszłam do Was, bo miesiąc się kończy, więc trzeba pokazać kartki, które wczoraj udało mi się skończyć na zabawę kartkową u Jasiowej Mamy i Magos. W styczniu dziewczyny wymyśliły temat Kubuś Puchatek w złocie i czerwieni oraz Zima z elementem ruchomym. No i mi ćwieka zabiły na maksa. Już miałam się nawet nie porywać do robienia ich, bo totalnie nie miałam na nie pomysłu. Po pierwsze, nigdy nie robiłam ruchomych elementów, a po drugie Kubuś Puchatek? Jakoś nie miałam weny na ogarnięcie tego tematu. No i siedziałam, no i dumałam, no i miotałam się. No bo jak? Zapisałam się, miałam działać i klops! Ale! Wpadły mi w ręce Papierowe Inspiracje, które pierwszy raz wydano w Polsce i zainspirowałam się totalnie! Szczególnie jeżeli chodzi o ruchome elementy. A jak już zasiadłam, to i Kubuś nagle się zrobił :) W każdym razie, oto moja interpretacja Kubusia Puchatka w złocie i czerwieni:
Oraz interpretacja zimy z ruchomym elementem:
Filmik dla ukazania, że pingwin faktycznie jest ruchomy :) Powiem Wam, że jestem z siebie dumna! Że nie zrezygnowałam, że spróbowałam czegoś nowego, że mi się udało. Już nie mogę doczekać się kolejnych wytycznych!
A teraz kochani lecę zrobić kartkę do Uli, bo Ignacy śpi. A ja może wyczaruję coś na fali tej weny :) Życzę Wam miłego weekendu!

16 komentarzy:

  1. Ale świetne kartki! Pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki, ale pingwinek to mistrzostwo świata!
    Zdolniacha z Ciebie, Ewuniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne interpretacje tematów! A kartka z pingwinkiem jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne! Po prostu genialne! Fajny Kubuś, ale pingwin wymiata!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pingwinek cudowny ,w dodatku piękne zimowe tło dla niego stworzyłaś :-) Kubusiowa skromniejsza ,ale okienka w kształcie kwiatków są bardzo pomysłowe :-) Piękne kartki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super pomysł z tym tuchomym pingwinkiem!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, świetne karteczki,a ruchomy pingwinek jest rewelacyjny.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewa grunt to się nie poddawać , najlepiej problem przespać Jak widać pomogło bo powstały cudowne kartki . Pingwin lecący z górki jest genialny.
    Pozdrawiam i dobrego tygodnia życze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne kartki! Ta z ruchomym elementem wręcz niesamowita - podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuś świetne karteczki, ta z pingwinkiem jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie super karteczki Ewuniu zrobiłaś. Ja już kilka razy się przekonałam że nie taki diabeł straszny jak go malują. Twoje karteczki sa tego przykładem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie karteczki prześliczne. A pingwinkowa the best przez to, że Pingwinek zjeżdża z górki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurczaczki... takich bajerów to ja jeszcze nie widziałam :)) Bardzo lubię Pingwiny, a ten jest DEBEŚCIAK :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pingwinek jest mega, a jak fajnie się kręci :) Twoje kartki zaskakują mnie za każdym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten pingwin jest obłędny! :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...