> Mulinowanie i inne wariactwa: Imieninowe kartki

środa, 15 listopada 2017

Imieninowe kartki

Witajcie Kochani!
Jak obiecałam, tak przychodzę do Was z kartkami imieninowymi, które powstały ostatnio. Kartek jest cztery, bo i cztery solenizantki były. Ale! Po kolei!
Pierwsza kartka poleciała do Violi, która solenizantką była końcem października. Kartka bardzo prosta i delikatna. Baza zrobiona ze ścinków, które miałam:

Druga kartka to kartka dla Sylwii, która miała imieniny początkiem miesiąca. Tutaj kartka-składaczek. Taką formę kartki już kiedyś robiłam, o tutaj. Forma ta nadal mi się niezwykle podoba, a poza tym chciałam wypróbować nowy dziurkacz brzegowy, który zakupiłam w Biedronce:
Trzecia kartka poleciała również do blogowej koleżanki, mianowicie do Rudej Mamy, która również miała imieniny początkiem miesiąca. Tym razem próbowałam zaszaleć z kwiatkami i motywem romantycznym. Średnio wyszło, ale jest :)
Ostatnia kartka pofrunęła do Reni, której imieniny obchodziliśmy w niedzielę. Kartka prosta, elegancka (mam nadzieję!), a baza zrobiona również ze ścinków, które się uchowały, bo się przyda. No i się przydały w końcu:
Każda kartka jest inna i mam nadzieję, że obdarowanym dziewczynom spodobały się choć trochę. Ja robiąc każdą kartkę inną, starałam się trochę potrenować swoje umiejętności i rozbić nadmiar kreatywności, która buzuje we mnie ostatnio. A czasu jednak nadal mam niewiele i niewiele mogę działać. 
Kochani, w tym miesiącu na pewno przydreptam do Was jeszcze z Hortensjami, które czasowo zeszły z tamborka na rzecz Afrykanki. Ale! Mogę pochwalić się jakimiś tam postępami w Hortensjach.
Uciekam, a Wam przesyłam podziękowania za to, że jesteście i moc całusów! :*

19 komentarzy:

  1. Podobają mi się karteczki - różne pomysły i materiały ;) Gdybym miała wybrać najfajniejszą to zdecydowanie ta składana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie karteczki śliczne, ta pierwsza naj bo moja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsza jest pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są! Każda jest inna i niepowtarzalna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne karteczki. Mnie najbardziej podobają się te ze ścinków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne karteczki Ewuniu...każda inna i każda śliczna:-)
    Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu, przepiękne kartki i bardzo różnorodne. Każda ma w sobie coś i naprawdę trudno wybrać najpiękniejszą.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu wszystkie kartki są cudowne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki - masz do nich rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie piękne, ale moja najpiękniejsza:) jeszcze raz wielkie dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie karteczki mają w sobie to coś 😊 na pewno solenizantki są szczęśliwe

    OdpowiedzUsuń
  12. moja cudna ostatnia dzięki raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewa fajnie Ci wyszły te karteczki. Każda inna ale każda elegancka i od serca zrobiona. Te ścinkowe bazy wyszły Ci rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kartki, a ich różnorodność zachwyca :)Ja jestem pod wrażeniem kartki, którą od Ciebie dostałam :) Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie mi się podobają!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne Ci te karteczki wyszły! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczne:) ta rozetka jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...